Adil Işık Kalın Kemerli Elbise

Hazır Adil Işık demişken diğer aldığım elbiseyi sizlere göstermeden uyuyamam :))) Adil ışıkta ayrıca diğer mağazalarda da olduğu gibi avantajlar kazandıran kart sistemi var. İlk alışverişinizden kazanacağınız indirimin tadına ikinci alışverişte doyum olmuyor :))) 
Bu ürün kumaşında ise
52%COTTON,43%POLYESTER,5%ELASTANE içermektedir.


Farklı renkleri mevcut (Yeşil, kemik rengi ,siyah ve kırmızı)


Ben kırmızı olanını seçtim ve gerçekten bu resimdekiler aynada gördüğünüz güzellik yanında bir hiç :))

Vücudu saran harika bir yapısı var.Kalın kemeri ise ayrı bir hava katıyor elbiseye. İsterseniz opak çorap isterseniz ten çorapla farklı tarzlar yaratabilirsiniz :) Ben henüz giymedim açıkçası. Kullanacağım bir organizasyon yok fakat önümüzdeki günlerde çalıştığımız yerin vereceği gece için bu elbiseyi deneme imkanına sahip olacağım. 

Ürünün fiyatı : 129,90 TL


Bu adresten ise sepetinize ekleyebilir sizler de sahip olabilirsiniz. Fakat internet sitesinde ne yazıkki kırmızı modeline rastlayamadım :(

Şimdilik benden bu kadar. Mutlu kalın canlarım :) öpüyorum sizi kocamannnnnnnnnnnnn.....

0 yorum:

Yorum Gönder