Kozmetik Tutkunu Mimledi Ben Cevaplıyorum :)

Öncelikle bu güzel etkinliği yaptığın için teşekkür ederim canım. Gerçekten çok ince ve amacına ulaşan bir düşünce olmuş. Emeğine eline düşüncene sağlık :) eee Şimdi röportaj zamanı :)

1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? (İsim yazmak zorunda değilsiniz, fakat şehir belirtmenize sevinirim.)

Adım Gülşah :) 1989 istanbul doğumluyum. Antalya 'da yaşıyorum. Aslında Bilgisayar bölümü mezunuyum fakat kendimi turizm ve blog'a atadım.




2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 

Eskiden çok günlük tutardım. Defter defter günlüklerim vardı .Mesleğim gereği web sitesi yapmak internet ortamında birşeyler karalamakta hobim. Zamanla düşündüm hem günlük tutabilir hem de webte istediğim hakkında herşeyi paylaşabilirim dedim ama nasıl? Daha sonra Blogger'ı keşfettim. İyi ki de keşfetmişim diyorum şimdi. Bir dönem ayrılıklarımız oldu fakat tamamen asla kopamadım her geri dönüşümde son yaptığım ayrılıklar için özür diledim bloğumdan. Nasıl bir psikolojiyse artık.

3- Blog içerin nedir ? 


Moda- sağlık-spor-diyet-kozmetik-günlük gibi tuttuğum postlar- kampanyalar çekilişler- teknoloji herşeyden biraz biraz :))

4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?  


Aklına gelebilecek her konuyu okuyabilirim hiç bir kısıtlamam yok. Her kondan kendime biraz pay biçer yeni birşeyler öğrenme yoluna bakarım.

5- Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?


Kitap okumayı çok severim ama epeydir okuyamıyorum çalışma saatlerimden dolayı. Bir çok kitabı yarım yarım okumuşluğum vardır. Ruh halime göre arasından seçer kaldığım yerden devam ederim.
En son okuduğum ve yarım kalan kitabın adı Juliet 'ti. 

6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 

Pek te takip ettiğim söylenemez ama yine de bir göz gezdiririm. Özellikle bloglardan. İnsan kendi modasını kendi yaratıyor. Diğerleri de takip ediyor başka hiç birşey değil. Bir deli bir kuyuya taş atar kırk akıllı çıkaramaz ya da hepsi de peşinden gider gibi bişey benim için :))

7-Peki ya kozmetik deyince ? 


Küçüklüğümden beri kozmetiğe bir düşkünlüğüm var. Daha 5 yaşlarındayken annem çalışıyordu ve ben onun evden çıkıp gitmesini dört gözle beklerdim. Makyajsız dışarı çıktığını bilmem. Sabah kalkar ilk işi makyaj yapmak olurdu. Onu örnek aldım sanırım kendime. İşe gitmek için uğurlarken yanaklarımı dudaklarımı öpmesini isterdim sırf ruj bana da bulaşsın diye. O gittiği zaman vay yatak odasının haline :) kullanmadığım kozmetik ve kıyafet kalmazdı.


8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 


Dönem dönem değişiyor ama her tarz dinliyorum.

9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 


Belki wordpress vs yapabilir kendi domainimi ve hostingimi alıp oraya taşıyabilirim. Bumerang'ta yer almak firmalarla kampanyalar düzenlemek şuanki hayalim. Bunun için çok çalışmam lazım sanırım. İleride wordprese geçersem forum kurmak istiyorum aynı blogla bağlantılı.

10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence? 


Özgün metin özgün metin özgün metin. Başka bir yolu yok. En önemlisi de kasmamak kendini. Konuştuğun gibi yazmak .Tabii güzel Türkçe'mizi bozmadan.Alıntıysa alıntı olduğunu göstermek kaynak belirtmekten kaçmamak. Hem size olan saygınızı hem de karşınıza duyduğunuz saygının en önemli göstergesi. 

11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 


Sahte hesaplarla fake izleyiciler katmak bloğa. Ne gerek var böyle dalaverelere. İnsanları kandırmaya.Adam gibi izleyicin olsun öz olsun temiz olsun.

12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 


Yeni bloggerlarla kaynaşmak arkadaş olmak yeri geldiğinde bulusup aktiviteler düzenlemek ve yazdığım yazıları daha çok insana ulaştırmak.

13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 


Önceki sorunun cevabında buna değindim sanırım :) 
Telepatimi yaptık ne :)

14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 


Hırslıyım , sabırsızım,hiperaktifim sanırım bunlar oldukça olumsuz özellikler :(( ama ne yapayım.

Her zaman için güler yüzlü, insan canlısı , en iyi dert ortağıyım . 

15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ? 


Owwww... Bu hiç beklemediğim bir soru ve bir o kadar da güzel. Bunun için düşünmeye ihtiyacım var ... Biraz zaman...


Gülşah : Tekrar bu güzel röportaj için size teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim :=)

KOZMETİK TUTKUNU :)

6 yorum:

  1. Tatlım bende etkınlıkteyım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. tabiki canım ne demek geldim bileee :)))

    YanıtlaSil
  3. Bende bekliyorum :') bu arada tanımak güzeldi

    YanıtlaSil
  4. hoş geldin :))) ben de sana geldim şimdiii

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    39. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldinnn :))) bende seni takip etmekteyim artıkkk :)))
      en kısa zamanda (bu akşam )katılacağım çekilişlerine

      Sil