Eşime Doğum Günü Süprizim :)))

Eveeett geldi de geçti bile kocamın doğum günü ama ancak fırsat bulabildim bu postu yazmaya. 
Şu zamana kadar pek çok dahiyane fikir üretip harika süprizler yaptım. Etrafımda da büyük bir beğeni kazandım. Eşim hiç bir zaman ben kadar romantik ve ince düşünmedi bu süpriz konularında. Evet süpriz yapıyor yapmıyor değil ama benim kadar ilginç şeyler üretemediği de apaçık bir gerçek. 

Çevremde "organizatör olmalısın" diyeninden tut "edebiyat okumalısın" diyenine kadar pek çok insan mevcut. 

Gelelim ne yaptığıma...






Aslında büyük bir parti olsaydı balonları yemek masasının üstüne yapabilirdim fakat malum başbaşa kutlayacağımızdan dolayı bu hakkımı yatak odasından yana kullandım. Kırmızı balonlara en iyi gidebilecek renklerden biri de altın sarısı mmmm... (düşünüyorum) heh buldum rafya.  Ayrıca tutup bıçak yardımıyla kıvırmama gerek bile kalmadı. Kestim ve bu şekli aldı rafyalar kendiliğinden. Ayrıca uçlarına fotoğraf yapıştıracaktım ama ağır gelmesiyle balonlar yerle bir oldu. :((  Şeffaf koli bandı kullanmalıydım biliyorum ben kablo bandına benzer scotchun bantlarını kullandım :(((

Evet evet şaşırmayın. Helyum gazı çok pahalı e uçan balonda çok pahalı. Öyle hesapladım olmadı böyle hesapladım olmadı. Ben bu işin içinden nasıl çıkarım dedim ve balonları bantlayarak çıktım... Eşim bile çok şaşırdı hiç beklemiyordu. Uçan balon sanmış hepsini :D:D  En güzeli akşam bu balonların altında uyumasıııı :)))

Gelelim bir diğer süprizimeeee....

BonnyFood'tan aldığım bu harikaa lezzet çiçekleri. Aslında o kadar da harika olduğu söylenemez. Evet görüntü bakımından çok güzeldi ama ne bileyim. Tahmin ettiğim gibi çıkmadı. Ben daha güzelini yapabilirdim sanırım. Kekleri hepsinden daha güzel ama bu bir gerçek. Ayrıca söylemeden duramayacağım herşeye rağmen çok yardımsever çalışanları var. 

Bu aranjman yaklaşık 32 adet kuincy kek çiçeği, 13 adet nutty kek çiçeği, 22 adet kurabiye çiçeği, 8 coco çiçeği, 6 adet truffle çiçeğinden oluşmaktadır.

Üzerindeki yazıyı ben değiştirtmiştim. Seni seviyorum sevgilim şeklinde :)))


Paket bu şekilde geldi. İstediğiniz kartı kendiniz seçebiliyorsunuz. Çok güzel paketliyorlar. Sabitleyiciyle beraber gönderiyorlar ki ürününüz dağılmasın.

Yanında çok güzel kalpli vs kurabiye de sipariş verebiliyorsunuz. Ben vermiştim. 

Neyse , bir mühim günü daha geride bırakmanın mutluluğunu paylaştığıma göre şimdilik size hoşçakalın diyebilirim. Umarım eşlerine veya sevgililerine doğum günü süprizi yapmak isteyen bayanlara fikir olarak yardımcı olabilmişimdir.Daha çok fikir isterseniz yazmanız yeterli :)))


4 yorum:

  1. çok güzel fikirler tebrik ederim balonu bantlaamak çok iyi fikir :) bu arada blogumda bi çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendigine cokkk sevindim canim gun icerisinde cekilisine muhakkak katilacagim. :) tekrar hosgeldin bloguma :)

      Sil
  2. Supriz mi var o zaman sendeyiz :) Harika bir fikir balonlar buna benzer sevgilim yapmisti bana :) Yil donumumuzde abartmiyorum 5belki fazla supriz yapti en sonunda 5yil yeter bu sana askim dedi. Harbiden de oyle olacak galiba :D Subatta yaptigi suprizlerin hala etkisindeyim cunku hic bekliyordum ondan boyle bi performans :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin tatlım,

      Gerçekten şanslısın böyle bir eşe sahip olduğun için. Erkeklerin geneli pek anlamazlar bu tür şeylerden.

      Umarım kendin için daha çok fikir bulabilirsin bloğumdan.Ben de aklıma geldikçe paylaşacağım bol bol

      Sil