MojO Be !


Eveett biliyorum görüntüleri çok hoş kutuların. Pilastik kutu olmasına rağmen görünümü güzel ve kokusu şahane :) Bana Almanya'dan gelen bu güzel parfümleri severek kullanıyorum :) Elimde 4 tane vardı bir tanesini anneanneme hediye ettik bir tanesini anneme iki tanesi bana kaldı :)
Benim kullandığım parfümün rengi mavi ve pembe :) Maviyi henüz kullanmadım ama pembeden yana çok memnunum. Şeker gibi kokuyorum artık :D kokusu mükemmel diyebilirim. Ayrıca kılıfıda çok güzel . Telefonlarınız için kullanabilirsiniz. Şahsen ben öyle yapıyorum :) Eeee Ne diyoruz MoJO Be DiffeRent :))) MoJo Be CanDY Ve dahası :))))

Bu arada parfümlerin piyasa fiyatı biraz pahalı 29.90 EUR!

http://mojo-mysecret.com/en/shop/


Siz de bu siteden mojo hakkında fikir alabilir ürünlerine bakabilirsiniz. Bana kalırsa kaçırmayın hayatınızda bir kez de olsa bu parfümü kullanın derim. Vazgeçilmeziniz olacaktır eminim. Üstelik gençler için süper bir parfüm diyebilirim :)

2 yorum:

  1. bu parfümlerin mavisini,morunu ve kırmızısınında neli olduğunu söyleyebilirmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar pembe olan Çiçek-Tatlı Ekşi ve Misk kokulu

    Mor olan : Gül ve Odunsu kokular barındırıyor

    Mavi olan :Çiçek Odunsu Narenciye Rahatlatıcı.

    Kırmızı olan :Misk Kehribar Çiek Meyve ve Tatlı.

    Ben çok beğendim sanada tavsiye ederim tatlım.

    YanıtlaSil