Bath and Body Works Cashmere Glow

Geçenlerde Bath and Body Works Antalya migros mağazasını ziyaret etme fırsatını yakaladım. Gerçekten içeriye girdiğiniz anda o sihirli dünyaya adım atmış ve o büyüye kapılmış oluyorsunuz. 

Birbirinden güzel mumlar, kokular, parfümler ,duş jelleri ,anti stres ürünler, spa, termal hediye setleri  vb... pek çok ürün seçeneğini barındıran muhteşem mağaza. Her girdiğimde bir ürün alıyorum mümkün olduğunca kendimi kaptırmamaya çalışıyorum ve eşim olmadan mağazaya adım atmıyorum çünkü başıma gelecek felaketin farkındayım. Aslında eşim beni tek bırakmıyor gideyim. 


Fiyatlar pahalı gibi gözükse de aldığınız ürüne değdiğini kullandıktan sonra farkediyorsunuz. En son gittiğimde Cashmere Glow vücut spreyini aldım . Parfümle beraber kullanıldığında daha kalıcı olur diye düşünmeyin. Emin olun onlarca parfüm bunun yanında bir hiç. Kokusu 7/24 sizinle . Kolay kolay geçmiyor banyo yapmadığınız taktirde demek istedim. 

Şişe gerçekten oldukça büyük ve uzun süre gidebilecek bir ürün. Ben sıkmaya kıyamasam da yerimde duramıyorum. Harika bir kokuya sahip. Vücuda sıktığınız andan itibaren içeriğindeki aleovera özleri sayesinde serinliği hissedebiliyorsunuz. Cildi besliyor. 

İçeriğinde ise : 
Üst Notlar :  Bergamot, Altın Şeftali, Pembe Guava, Egzotik meyveler, Yaldızlı Kayısı
Orta Notlar: Parlayan Muguet yaprakları, Mimosa, Kabarık Şakayık, Taze Yasemin
Kuru Notlar: Pırıltılı Vanilla, Dulce De Leche, sandal ağacı, Kaşmir Misk ve aleo vera mevcut.



3 yorum:

  1. Didnt now that product. Looks great.

    have a lovely evening dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi dear. Thats wonderfull. You should look them websides . It is realy great :) and they have a lot of discount and big sale in gift sets.

      Sil
    2. Hi dear. Thats wonderfull. You should look them websides . It is realy great :) and they have a lot of discount and big sale in gift sets.

      Sil