Adil Işık Bebe Yaka Elbise ile Harikalar Yaratmaya Ne Dersiniz?


Babamın ve annemin hastalığı dolayısıyla kurban bayramında şık şıkıdım giyinipte gezemedim açıkçası. Buna rağmen size daha önceki alışverişlerimden edindiğim 2 elbiseyi tanıtmak istiyorum.
Ürün 85%MICRO POLYESTER,15%ELASTANE içermektedir.




 Burada ki kombin bence bu elbiseyi gösteren bir kombin değil :) Ben bunun yerine altına kırmızı ayakkabı elime siyah çanta  kırmızı oje kırmızı ruj ve sade bir makyaj yaptım. Zaten kırmızı ruj varken far sürmeyi sevmiyorum. Göz makyajımı oldukça sade yapma taraftarıyım.
Özellikle saçların balerin topuzu şeklinde olması elbisenin modelini ortaya çıkartıyor :)) Kolye kullanmak oldukça abes duracağından onun yerine bir çift küpe ve bir iki bilezik ile kombinimizi tamamlamış olacağız. 

Ayrıca bu modelde kemik rengi de mevcut. O da oldukça hoş görünüyor. Zaten bir kadının dolabında olması gereken renklerin başında geliyor. Fiyatı ise 149,90 TL  

Buradan sepetinize ürünü ekleyebilir en kısa zamanda temin edebilirsiniz :))






0 yorum:

Yorum Gönder