Ben Yine Burdayım :=)

Biliyorum uzun zaman oldu buralara uğramayalı. Bu süre zarfında hem üzücü hem sevindirici pek çok olay yaşadım. Bunlara değinmeyi pek istemiyorum açıkçası ama yine sizlerleyim haberiniz olsun. :))


Sevgililer günü yaklaşıyor peki siz sevgilinize ne yaptınız çok merak ediyorum. :)

Hediyem ve Ben adlı sitede pek çok hediyelikler mevcut aslında bu güzel gün için.


Benim aklımda isme özel kalem,anahtarlık ve kartvizitlik geçiyordu fakat tercihimi bir hafta öncesinden değiştirdim :)


Kendim malum grafik tasarımcı olduğum için en güzeli masa takvimi hazırlamak olacağını düşündüm . İleriki günlerde sizinle de paylaşacağım. toplam 14 yapraktan olusuyor. giriş kapağı 12 sayfa (her sayfasında bir ay ve bir resim) ve son olarak arka kapaktan olusuyor. Çok şık birşey oldu diyebilirim.2 adet çıkartacağım. Biri onun için biri benim için.



Bir de dün deepo alışveriş merkezine gittik. Kuzeninin düğününe kol düğmeli gömlek almak istediğini söyledi. Bende zaten uzun süredir kol düğmesi almayı planlıyordum hatta isme özel yaptırayım diyordum ama orada beğendiğim dufy marka sedef taşlı kol düğmesini görünce kendimi tutamadım ve aldım .Gerçektende iyi yapmışım diyebilirim. Çok beğendi hediyemi :=)))


Güle güle kullansın sevgilim.


Bu aralar düğün hazırlıklarını yavaş yavaş başlattıkta diyebilirim. Öncelikle evi yaptırmaya başlayacağız. Ardından yavas yavaş mobilyalarla devam edeceğiz. Ben aklımdaki gelinlikleri pasta şeklini davetiyeleri nikah şekerlerini kına kıyafetlerini ve saç tarzımı tam anlamıyla belirledim. O yüzden telaş yapmayacağım sanırım. Ne istediğimi artık net biliyorum. Eylülde inşallah düğünümüz var. Umarım doğum günüme denk getirebilirim.


Martın 5 inde abimler geliyor almanyadan :) ayrıca onun mutluluguda var. Yeğenimi görmek nasip olacak Allahın iziniyle. veeeee Nisan 5 Ben ucuyorum hakkari - yüksekovaya. Sevdiğimle birlikte.Bol bol bu iki ayın fotoğrafını çekeceğim ve sizlerle paylaşacağım ;)


Biliyorum ne işin var? der gibisiniz Hakkariye gittiğim için... Görümcem öğretmen orada onun yanına gideceğiz. Nişanlım gitmeyi cok istiyordu kafasına koymustu zaten. Peki ben onu tek nasıl gönderecektim. Ya ona bişey olursa korkusu benim içimi yiyip bitiriyordu. Hele bir de ilk defa 4 gün ayrı kalmak . Beni iyice yoracaktı haliyle ... Sonunda ailemden zor da olsa izini kopardık. Veeeeeeeeeeeee beraber gideceğiz 5 Nisan 8 Nisan tarihleri arasında :))) Öyle düşündüğünüz gibi bir yer değil öncelikle bunu söylemem gerekir. Pek çok yerden daha gelişmiş diyebilirim görümcemin dediklerine göre. Bol bol çarşıpazar gezip alışveriş yapmayı düşünüyorum açıkçası. Kına için birbirinden güzel kıyafetler varmış duyduğuma göre.


Kına demişken unutmadan söyleyeyim. Şu sıralar çok güzel birde site buldum. Düğünplanım.com diye :)) Bence bir uğrayın harika fikirler var :)))


Şimdilik kendinize iyi bakın . Sizlere iyi bloglamalar ;)) Öpüyorum sizleri...


0 yorum:

Yorum Gönder