15 Ocak 2012 Sigaraya Son!!!


Evet bu tarihte bırakıyorum sigarayı. bende bırakmak istiyorum ama tek korkum kilo almak.2 saat önce bir paketin son sigarasını içtim. 2 saattir içmiyorum daha demin keske bir tane olsa da içsem dedim. ama sonra düşündüm. yok bugünlük bu kadar yeter. sigaradan olsa gerek . sabahları baş ağrısıyla uyanıyorum. artık diyete baslamaya karar verdim. sigarayıda aynı anda yaparsam sporlada beraber sanırım kilo almam diye düşünüyorum . bol bol su içerim. protein tüketirim. bakalım artık bende sigara içmeyeceğim. param cebime kalacak. ama suan için kimseye söylemek istemiyorum. cünkü nezaman söylesem 4, gün içmeye baslıyorum. :((( en tuhafı ne biliyormusunuz. Nişanlımın yanında 6 saat içmediğim oluyor.En kötüsü o da alışacak yakında. Yak bir sigara ortak içelim deyip duruyor.bana dua edin olur mu? Bugünü başlangıc sayıyorum .özellikle sabah kalklar kalmaz sigara içmesi cok hosuma gidiyor. ama artık içmeyeceğim. kararlıyım. artık sporada baslayacağım. sabahları içmemem içinse 10 dakika sonrasına kuracağım saati.
Bir bebeğim olsa ileride o da etkilenecek.Ayrıca bebek sahibi olmak isteyenler en az 6 ay öncesinden sigarayı bırakmalılar.
gün gün size yazacağım arkadaslar :)

0 yorum:

Yorum Gönder