Doğadan 7 Otlu Çay İçmeye Ne Dersiniz?



Uzun zamandır diyetime aravermiştim. Düşündümde yeniden başlamak en iyisi olacaktı benim için. Önümde vermem gereken 7 kilo daha var. Yeşil çay içmeyen ben Doğadan firması sayesinde onada başlamıstım. Günde üc dört bardak içiyorum. Geçen gün markete gittiğimde doğadanın yeni çıkan ürünleriyle karsılastım. Paketi beni cezbetti zaten. 7 otlu çay :)


Kekik : Diyet yapanlar çok övmüşlerdi kekik suyu iç zayıflarsın diye.

Kiraz sapı : Bunuda duymustum hatta bir ara annem bununla zayıflamak istemişti.

Biberiye: Yağları yaktığını biliyorum.

Funda : Sanırım rahatlatıyor.

Papatya : O da aynı şekilde

Yeşil çay : Toksin atıcı

Mate yaprağı : Bununda diyetteki önemini duymustum.


Baktım bunları tek tek aktarlardan alması zor hemen kaptım bir paket.


İlk önce tatlandıcıyla deneyeyim dedim. Fena değildi. Bittiğinde üzerine biraz su çektim baktım sekersizde içilebiliniyor. Arkadaslarım kekik kokusunun mide bulandırıcı olduğunu söylediler. Açıkçası biraz kötü koksada yoğun olsada içindeki kekik. O kadar da rahatsız edici değil.


Bakalım bana faydası olacakmı bu mücizevi çayın ;=)


Teşekkürler doğadan böylesine pratik bir düşünceyle evimizde yerlerini aldığın için.






0 yorum:

Yorum Gönder