Hala Oldum Hala!!!!



Hoşgeldin benim güzeller güzelim.Hoş geldin hediyem. Cennetten gelen bir meleksin sanki. O kadar mı tatlı o kadar mı şeker olur bir bebek. Keske yanında olabilseydim de koklasaydım seni öpseydim yumuk ellerinden. Halasının meleği.



Dün sabah Almanya'da 10,30 da dünyaya geldi.bileziklerini hemen takmışlar kollarına kız olduğu belli olsun diye.Anneme göre aynı benim küçüklüğümmüş. Cenesindeki gamzesi tosuncuk olusu. Suan tosuncuk değilim tabi kücüklüğüm öyleymiş. Birde saçlı doğusu. Kıpkırmızı geldi dünyaya demekki beyaz tenli olacak. Çok güzel bir bebek olacağa benziyor acıkcası.



Allah analı babalı büyütsün güzel kaderler yazsın bahtını acık etsin. Hayırlı bir evlat olsun inşallah benim kuzum. Bir kaç ay sonra bebişi görmeye gideceğim bende.Henüz fotoğrafları koymuyorum kızlar. Nazardan cok korkuyorum. Ama bir kaç ay geçsin söz sizlerle paylasacağım bu minik meleği :=))

0 yorum:

Yorum Gönder