Artık İş Sahibiyim :D


Yaşasın çok mutluyum uzun bir süredir çalışmıyordum zaten yeni mezunum. O kadar okul bitirdik üniversite mezunuyuz açıktan bir de işletme okuyoruz ama banamısın demiyor arkadaslar. Artık diplomanın bir anlamı yok diyorum. Deneyim daha ön planda . Ama bu kez şans benden yana çıktı herne kadar deneyimsizde olsam mülakata gittim görüştüm. Benimle birlikte 6 kişi vardı arkadaşlar. Bir kaçı deneyimli bir kaçı muhasebe mezunu bir kaçı kokoş :D Neyse sıra bana geldi görüştüm ve döndüm. İçimdeki his bir yandan kabul edeceklerini bir yandan kabul etmeyeceklerini dile getiriyordu. Amaaaaaaaa kabul edildim :D Daha demin aradılar ve bu mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim. Gerekli belgeleri istiyorlar en kısa zamanda ve eğitime başlayacağım. üstelik deneyimsiz olmama rağmen :D Neredemi Şok Market'te :))inşallah daha da yükselirim :) artık bir işim var çok mutluyum :) Darısı iş arayanların başına.

0 yorum:

Yorum Gönder