Yılın 2. Gribine Yakalandım ...


Merhaba sevgili bloggerlarım ,ve harika okuyucularım.

Uzun süredir aranızda olmadığımın ve sizinle paylaşımda bulunmadığımın farkındayım. Dün haftalık izindeydim ve bugün ise raporlu olarak günümü evde geçiriyorum.

Şu sıralar bazı şeyler yolunda gitmiyor diyebilirim. Buna da şükürler olsun diyorum.


İki gün önce boğaz kaşıntısıyla sabahı zor ettim. Ertesi gün baktım dayanılacak gibi değil faranjitte başladı soluğu eczanede aldım ve thylot ile pastil aldım. Thylot 'u iki kezden fazla kullanmadım açıkçası ama pastilin bir tabletini bitirdim. Boğazlarım geçti yaşasın derken burun akıntısı balgamlı öksürüğe yerini bıraktı. Dün gece ise ateşim yükseldi . Hemen thylot yapıp yattım .Sabaha kadar attığım terin haddi hesabı yok diyebilirim. Sabah ise ılık su ile duş alıp sıkı sıkı giyindikten sonra soluğu sağlık ocağında aldım. 



İlaçlar arasında favorim Benical 'di. Soğuk algınlığı ve ateş düşürücü etkisiyle kısa sürede toparlanıyordum. Doktor antibiyotik içmemi istedi ama alerjim olduğundan kabul etmedim. Ayrıca içerisinde aynı etken maddeler bulunduğundan benical kullanırken thylott içmememi önerdi. 

Şuan durumum daha iyi açıkçası. Öksürük ve kırgınlık dışında.Durumumun ise
farkı yok
 Neyseki ayın dördünde izine çıkıyorum. 

Bu arada soğuk algınlığına en iyi gelen şey ılık suya tarçın, karanfil, bal katılıp içilmesi 
Ateş düşürmek içinde taze ıhlamur yapraklarından yapılan ıhlamur çayı bire bir. Yarım saat içerisinde ateş düşürmekte.
Öksürüğe ise soğanı rendeleyip suyuna biraz bal katıp yedinizmi kesiliyor. 


Diğer bir kötü haber ise kayınpederimin 1,5 aydır trafik kazası sonrası oluşan kol ağrısı. Kolunu kaldıramıyordu ama ben elime gelen kemikten birşeyler olduğunun farkındaydım. Belli etmeden tekrar doktora görünmesi konusunda ısrar ettim. Çekilen mr sonucu omuzunda oluşan kırığın hala olduğunu ve bunun ödem yaptığını öğrendik. Şuan kendisi hastahanede. Dün ameliyat geçirdi ödem alındı . Ya patlasaydı ne yapardık biz canlarım. Tüm vücuduna yayılırdı o iltihap. Allah'ım korudu onu şükürler olsun. Şuan durumu iyi . İnşallah yarına evine dönecek. Tek sorun kolu 80% çalışabilir durumda bu sebeple fizik tedaviye başlayacak. 

Benden hepsi bu kadar. Sizleri çok seviyorum :) Kendinize iyi bakın canlarım.

0 yorum:

Yorum Gönder