Geçen Yazdan Beri BB Cream Tutturmuş Gidiyor...

Geçen yazın başlarındaydı yanlış hatırlamıyorsam reklamlarda gördüğüm zamanlar ayrı bir merak uyandırmıştı bende.Alsam mı almasam mı karar verememiştim. Hem krem hem fondoten. Aslında fondoten kadar ağırda değil krem gibi yağlı da değil. Güneşten koruyor, renk eşitliyor,kızarıklık gideriyor ve daha bir çok faydası. Ürün tanıtımlarının yaz başında başlaması ise ayrı bir önem içeriyordu markalar için. İlk hangi marka bb krem tanıttı gerçekten? Unutmuşum aklımda bile değil doğrusu. 


Aslında güneş kremine biraz fondoten döksek aynı etkiyi yaratır düşüncesi vardı kafamda ama inanın hiç icraata geçmedim bu konuda. Akibetimden korkuyordum açıkçası. 

Sonralarda watsons gibi çeşitli kozmetik marketlerin reyonlarında gördüm bu ürünü. Alıp almamak arasında yapımında etkisi gereği hep kararsız kaldım. Sonunda canıma tak etti ve aldım. 


Garnier -maybelline gibi çeşitli markalar arasında en çok satanı ve en kalitelisi olanı tabi ki Maybelline 'di. Diğer markalarda yüz kızarıklığı ,  sivilce sorunu vs ile karşılaşanlar fazlasıyla mevcut.Satıcı hangi markayı istiyorsunuz dediğinde en çok satanı en güvenilir olanı dememle maybelline bb kremle tanışmam bir oldu. 



Küçücük kutusu var sanki göz altı kapatıcı gibi düşündüm. Ancak bu oraya yeter dedim. Uzun süre kullanamam ki hemen biter diye geçirdim içimden. Sonra düşündüm de biterse bitsin sonuçtan memnun olursam niye almayayım yeniden. 20 lirayı nelere veriyoruz buna mı vermeyeceğim dedim. İnternetten okudum aylarca kullanan bile varmış çok şaşırdım doğrusu. Nasıl yettirebiliyorlar diye. 

Sürdüm ilk bir kaç dk hiç birşey farketmedim gibi birşey. Sadece yüzüm nemlenmişti. Birinci madde tamam. Mission Complate dedim :) İpeksi bir cildim olmuştu.Cildim nefes alıyordu hissediyordum. Fondoten gibi ağır değildi. Ayrıca parlama yada aşırı matlıkta yapmıyordu.Pudra kullanmama gerek yok sanırım dedim içimden. 2 Dk sonra aynaya bakmamla o muhteşem görünümle başbaşaydım. Tüm cildim aynı tonda, tek bir leke bile gözükmüyor .... Daha ne isteyeyim. 


Kısacası yaz aylarında kullanılan fondotenin akıp cildimde dalgalar yaratmasına , giysilerime bulaşmasına izin veremezdim. Artık yaz ayları için de bir çözümüm var. Hatta kış aylarında bile kullanabilirim.

İyi ki varsın BB :)) 

Not : Eşime bile sürdüm . Özel bir yere gidince ben de kullanırım diyerek kendine de pay çıkarttı.

0 yorum:

Yorum Gönder