Maybelline Eye Studio® Master Drama™ Eye Liner




Bugün deli gibi kozmetik alışverişi yaptım ama iyi ki de yapmışım diyorum. Aldığım ürünler toplam 80 lirayı buldu içerisinde saç fırçası da var :) Tabi ben size sadece aldığım ürünleri tanıtacağım.

Maybelline Eye Studio Master Drama harika bir ürün. 

Krem gibi eyeliner. Kullanması kolay. İster normal kullan ister eyeliner gibi uygula. Mükemmel bir yapısı var. 
Benim aldığımın uç kısmı bu şekilde değil ama aynı ad altında geçiyor. Benimki göz kalemi şeklinde. Kendinden açma kapamalı değil de kalem traşla açmak gerekiyor. Bunun içinde ayrıca gittim makyaj kalemi açıcı aldım. Bunların jilet kısımları normallerinkinden daha farklı. Dolayısıyla kırmadan açmanıza yarıyor kalemi. Özellikle de bu tarz krem göz kalemleri çok hassas olduğundan çatır çatır kırılmasın istedim. Üstelik kesinlikle akmıyor elimin üzerinde denedim saatlerce bastırarak çıkartmaya çalıştım çıkmadı. Akmayan göz kalemi diye ben buna derim arkadaş :)) Ayrıca bir kaç rengi daha mevcut. Ben genellikle siyah kullandığım için diğer renklerine göz atmadım açıkçası. 

Fiyat : 15-20 lira civarıydı sanırım.



0 yorum:

Yorum Gönder