Loreal Paris Pure Zone CLean Pad

Bu ürünü geçenlerde bir süper marketten aldım. Uzun süredir aklımdaydı. Siyah noktalarla gün geçtikçe başa çıkamaz hale geldim. Bantlardan kullanmışlığım var aslında memnun da sayılırdım ama tamamı temizlemiyor açıkçası. Cildim çok yağlı ama her kozmetik ürünü kullanamıyorum ne yazıkki. Hemen kuruyor soyuluyor kızarıyor. Bu ürünün her çeşidi var. Yok yağlı ciltler için yok hassas ciltler için vs vs...


Bir ara fiyatı 16 lira civarında diye bir duyum almıştım her halde kampanyada olmalı ki 9 lira civarına denk geldi bana. 

Eve gider gitmez makyajımı dove sabunla (yüzüm için en uygun sabun bu diyebilirim. Sürekli kullanımda sivilce vs kalmıyor . Harika bir krem ve mis gibi kokuyor. ) ve nivea ile temizledikten sonra Loreal Paris Pure Zone Clean Pad'i uyguladım. 

Tam bir jel kıvamında. Eğer önceden bir bes dk filan buhar banyosu yaparsanız daha etkili olacağı kanısındayım. Clean Padin üzerine fındık kabuğu kadar sıkıyoruz vee hafif ıslak cildimize özellikle burun bölgesine yuvarlak hareketlerle masaj yaparak köpürtüyoruz. Traş oluyormuş havası yaratıyor :D 

Anında bir serinlik hissediyorsunuz.Hani diş macunuyla dişlerinizi fırçaladığınızda gelen ferahlık hissi var ya tıpkı onun gibi. Maksimum 1 dk durmanız yeterli. Ardından bol suyla durlamayı ihmal etmeyin :))

Dilerseniz arkasındaki yapıştırıcı sayesinde duvarınıza takabilirsiniz :))

Etkilerine gelince ; Tıkanmış gözenekleri temizler,
                            Ciltteki pürüzleri ortadan kaldırır,
                            Siyah noktaları derinlemesine temizler,
                            Cildin yağ dengesini ayarlar,
                            Ferahlık verir.

0 yorum:

Yorum Gönder