İyiki Doğdum Gördün mü Bak 25 Oldum :)

Bir yılı daha geride bıraktım. Yaş 25 oldu ama içim buruk değil.Şaka gibi 24 ü doldurdum ben.  Gerçekten harika bir yıl bıraktım ardımda. Zaman zaman üzüldüm zaman zaman güldüm ama en çok ta güldüm. Mutluydum sağlıklıydım neşeliydim. Yeni bir yaşam , sevgili kocam , mutlu süren bir evliliğim huzur veren bir evim ve kariyer yapmayı vaat eden bir işim var. Daha ne isterim ki hayattan. Sevdiklerim benimle.
Çocuktum oysa daha düne kadar. Dantelli çoraplarımla, kurdeleli tokalarımla, mavi önlüğümle okula giden... Annemin saçlarımı taradığı küçücük bir kızdım.Ne de çabuk büyüdüm oysa. Ne de çabuk geçti yıllar. İyi ki de geçmiş diyorum .Eğer bilseydim böylesine güzel yıllar beni bekliyor büyümek için daha çok çaba sarfederdim sanırım.


 Hayatıma giren olumlu olumsuz kişilikli kişiliksiz tüm insanlara teşekkürlerimi sunmayı ise borç bilirim.





Eşim demişken ; kendileri bugün bir süpriz yaparakkk çiçek aldı :))) Birden karşıma çiçeklerle çıkması mutluluğumu kat kat arttırdı. Teşekkür ederim sevgilim





Ayrıca Google 'a bu günümü unutmadığı için teşekkür ederim. Hep beraber nice yıllara Google :)


0 yorum:

Yorum Gönder