LTB Jeans'ten Rengarenk Modeller

       Herkese mutlu sağlıklı huzur dolu bir gün diliyorum arkadaşlar :)))

       Geçenlerde alışverişe çıktım . Geçenlerde dediğime bakmayın bayram öncesi alışverişti.
Antalya Deepo'daki LTB mağzasına girdim. Bir zamanlar colins hastası olan ben şimdi LTB den vazgeçemiyorum.

       Birbirinden güzel pantolonlar var. Şeker mi şeker . Kesimleri mükemmel. Çok kararsız yapıya sahip olduğumdan bir sürü pantolonla kabine girdim . Çalışanların yardımseverliliğini ve nezaketini anlatmama gerek bile yok. Sağolsunlar her konuda yardımcı oldular.


       Ayrıca iki pantolonun 89 lira civarına gelmesi paha biçilemez bir mutluluk :)

      Özellikle renkli pantolon almayı çok istiyordum. Baktığım standta onlarca renkli pantolon hepsi de şeker mi şeker . Kumaş yapıları birbirinden çok farklı. Kimisi koton kimisi keten kimisi jeans kimisi ise hem tayt hem jeans :)

      Yanlıs anlamadınız arasından öyle bir kumas buldum ki (aşağıdaki resimlerde görebilirsiniz petrol mavisi olan :) ) istersen spor yap koşuya çık zıpla tepin herşeyi yap çok rahat. Jean gibi değil. İçeriğinde kot kumaşıda mevcut . Heryere istediğiniz gibi giyin. Emin olun hiç rahatsızlık vermiyor. Kumaşı yumuşacık . Renk atma özelliğine sahip değil ve dar kesim. Bol kesim seçenekleri de mevcut diye biliyorum ama onların kumaş yapısında farklılık olabilir.






0 yorum:

Yorum Gönder