Kahve ile Kilo Vermeye Ne Dersiniz?

Nescafeyi sevmeyen yoktur sanırım. Özellikle biz bayanlar daha çok düşkünüz. Hele yanında da çikolata varsa. Özel günlerimizde dinlendirmeye , baş ağrılarına, motivasyon artmasına , konsantre olmaya bire bir. Güne güzel başlamak için tercih edilesi içeceklerimiz arasında yer almaktadır. Sütlü sütsüz şekerli şekersiz farketmez. Fakat öyle bir etkisi var ki sizlerin dikkatini çekeceğine eminim.

Bir kaç arkadasımdan duydum . Nasıl zayıfladıklarını merakla sormam üzerine "Sade kahve" cevabını aldım. Nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim. Aynı tepkiyi vermiştim. Ya selülit yaparsa?

Eğer şekersiz ve sade bir kahveyle güne başlarsanız hem doping etkisi yaratıyor hemde kahvaltılardan bir saat önce içildiği zaman metabolizmayı çalıştırıyor. 

Diğer bir etkisi ise spordan yarım saat önce 1 su bardağı suya 1 tatlı kaşığı atılan kahve içip  daha çok kalori harcayabiliyorsunuz. Aynı zamanda koşu ya da yürüyüş gibi bir spor yapıyorsanız yağların daha çok parçalanmasına sebep olup spor esnasında daha çok dayanıklılık kazanmanıza ve sporunuzun süresini arttırmanıza yardımcı oluyor. Bir nevi doping te diyebiliriz. 

Ben başladım bakalım faydalarını görecek miyim? 

Sıra sizdee :)

0 yorum:

Yorum Gönder