HAPPY NEW YEAR !!!







Bir seneyi daha geride bıraktık. Acısıyla tatlısıyla dopdoplu geçen bir yıl oldu hepimiz için. Hayatımızdan cıkanlar hayatımıza girenler,kimimiz yeni bir araba aldık kimimiz evlendik kimimiz cocuk sahibi olduk kimimiz ev sahibi olduk belki de çok kötü bir yıl oldu sizin için. Ama herseye rağmen hayat devam ediyor bunu unutmamak lazım.



Benim yılım çok aksiyonlu oldu bu sene. Hiç ummadığım şeyler hiç beklemediğim şeyler yaşadım. Hayatımdan cıkanlar geri döndü güzel bir geleceğe adım atmak için sözümüzü verdik. Ev taşıdık, İş değiştirdim... vs vs..



Yeni yıla nasıl girersen öyle geçiyor derler ya. Bende bu sene arkadaşlarımla gireceğim yeni yıla. Otelden rezarvasyonumuzu yaptırdık. Antalya'da pek çok otelde etkinlik hazırlıkları başladı. Bırakın otelleri bizim golf sahaları bile süslendi püslendi.



Rezarvasyon yaptırdık ya ben ne giyeceğim telasına başladım bile. Aklımda iki üç secenek var aslında. Bakalım sizlerde beğenecekmisiniz.







Şimdi sizden akıl isteyeceğim kızlar :) Hangi seçimi yapmalıyım. Aslında gardrobu açsam bir sürü elbise modeli daha var ama daha önce onları giydiğim için farklı biri tarz istiyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder