Yaşasın Bronzluk Yaşasın Nivea :))

Antalya'da yaşıyorum ve beyaz tenliyim. Arkadaslarımın ve çevremin hep"neden bronzlaşmıyorsun?çok beyazsın!" cümlelerine maruz kaldım.

Kakao yağı kullanıyordum değişik markaların havuç kremlerini kullanıyordum ama işe yaramıyordu. Cildimde hep dalgalı lekeler olusuyordu.Kola denedim alerji yaptı. Zaten asitli . Mideye neler yaptığını ve ne kadar sağlıksız olduğunu biliyoruz.Birde o yanıktan sonra acısını dindirmek için yoğurtta kullanmak lazım diyenler var ki o mevzuya bence hiç girmeyelim.

Alışverişe gittiğim markette niveanın bir ürünüyle karşılaştım. Havuç özlüymüş. Bronzlatırmış ve korurmuşta güneşin zararlı ışınlarından.


Ayrıca içeriğindeki Havuç Özü ve E Vitamini ile hiç soyulmadan ve tenimde pütürlük olmadan çok hızlı ve kalıcı bir şekilde bronzlaşabildim. Diğer kremlerle cildimde buruşukluk olmasına rağmen nivea cildimi pürüzsüz kıldı.En güzel özelliklerinden biride akmayan yapısı.Pürüssüz bir bronzluk için NIVEA CAROTENE diyorum :) Artık bende BRONZ bir tene sahibim.Teşekkürler Nivea!




0 yorum:

Yorum Gönder