yeniden geldim :)

Uzun süredir gözükmüyordum ortalıkta. Kampanya sitemi kapattıktan sonra kampanyalarla da ilişiğim iyice kesildi diyebilirim ama acıkcası söylemek gerekirse blog ortamını epey özledim. Hatta öyleki su sıralar yeni forum yapsammı diye düşünmüyor değilim. Uzun süre dedim ya peki ne yaptın bu süre zarfında dediğinizi duyar gibiyim :) yeni bir işe başladım . Terfi alma çabasındayım olmadı otele filan gireceğim diye düşünüyorum. Ayrıca kendimi geliştirdim . Yenilikler kattım diyebilirim. Sürücü belgesi aldım. Artık trafiğe bir canavar daha katıldı. Dikkatli kullanmanız gerekebilir aracınızı. Arada kampanyalara katılmıyor değilim katılıyorum ama hemen bırakıyorum destek filanda istemiyorum işten olsa gerek yorgun argın geliyorum ya bir isteksizlik çöktü acıkcası.
Sizleri gerçekten özlemişim. Bu kadar uzun soluklu ayrılıklar bana göre değil sanırım :)

0 yorum:

Yorum Gönder