Mimlendim Mimliyorum Mimleyeceğim :)

Sonunda bende aysel tarafından mimlendim :D kampanya meleği aysel :) biricik ayselim muck öpüyorum seni :) neyseeeee hemen tanıtayım kendimi

1-1989 istanbul doğumluyum antalyada yaşıyorum
2- hayatta değer verdiklerim arasında ailem ve yengem gelmektedir.
3-kampanya hayatına iki bucuk yıl önce basladım ve pek cok dostluklar ve hediyeler kazandım :)
4-Başak burcuyum burcumun en önemli özelliği titizlik ve benimle hiç alakası yok :D
5-Oldukça balık etliyim ve yemeğe özelliklede acı bibere ve urfa adana yörelerinin yemeklerine zaafım var. Hastahanede karıstırıldığımı düşünenlerdenim hatta hep derim urfalıyla evlencem inşallah diye :D bol bol kısır lahmacun biber ohhhh daha ne isterim :) bide çok çabuk kilo alır çabukta veririm :)
6-güleryüzlü sevgi dolu biriyimdir .fotoğraf çekmek gezmek alış veriş yapmak yüzmek paten yapmak ve dans özelliklede latin dansları vazgeçilmezlerim.

Bende burdaaann mimliyorum :)

Züleyhaaaa
Jasmin
Zuhal
hawwa
yağmursezen

0 yorum:

Yorum Gönder