Vichy Thermal Spa Water

Merhabalar :)
Uzun süredir herhangi bir ürün denemedim ve tanıtamadım . Zaten başıma gelenlerden sonra ürün tanıtacak yüz kalmadı bende.
Geçenlerde tansiyonum düştü ve durakta işe gitmek için servis beklediğim sırada birden düştüm bayıldım. Kalktığımda ağzımdan burnumdan kan geliyordu. Hemen acile kaldırıldım. Yüzüm paramparça oldu diyebilirim. Dişlerim sallandı burnum yüzüm gözüm şişti ve çiziklerden dolayı yüzümde geniş çaplı yaralar mevcut.
Doktora gittim braketleri geri taktırdım. Allahtan arka taraftaki sabitleyicileri çıkartmamıştım da dişlerimi kurtarabildim.
Yüzümdeki şişlikler ve kabuklar yeni düştü. Şimdi pembe pembe izler kaldı. Bunun için plastik cerrahinin verdiği kremi kullanıyorum ve bununda tanıtımını takında burada yapacağım.
 
Harika bir krem diyebilirim.. Yanık , yara , çatlak , sivilce ve ameliyat izi gibi pek çok izi tamamen kaybettiriyor. Hücre yenileyici özelliği var. Sigorta karşılamıyor ama değer diye düşünüyorum. Ben henüz 2 haftadır kullanıyorum biraz da olsa değişim var ama sanırım önümde kullanmam gereken epey bir süre var. Dedim ya yakın zamanda tanıtacağım.
 
Bu arada pek çok kampanyadan kazanmış olduğum bir kaç ürün var . Bunlardan biri de Vichy 'nin Thermal Spa Water'ı.
Hiç denediniz mi bilmiyorum ama içeriğinde çeşitli mineral ve vitamin olduğu yazıyor.
Cildi serinletiyor ki bu sıcak yaz aylarında buna çok ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum. Rahatlatıyor dinlendiriyor ve tazeliyormuş.
 
İki üç  çeşit kullanımı var diyorlar ama kimisine göre 10 farklı kullanım yöntemi de mevcut.
Biri makyajdan önce cildi tazelemek amaçlı
İkincisi ; Makyajdan sonra makyajı sabitleyip gün boyu kalması amaçlı :)) Ne kadar doğru bilmiyorum.
Üçüncüsü ; Makyajı temizledikten sonraki kullanımı.Sanırım bu da makyajdan dolayı kapanan gözeneklerimiz hava almadığından dolayı zengin mineral ve vitaminlerde yenilenmesi için olsa gerek.
 
 
Açıkçası zamanında bu tür ürünlerin içerisinden sıradan musluk suyu çıktığına dair pek çok söylem oldu ama gel gelelim vichy gibi bilindik bir markada böyle bir şey ile karşılaşma durumumuz nedir bilemem.
 
Ben henüz kullanamıyorum yüzümdeki yaralardan dolayı.Kullananlarınız varsa yorumlarınızı dört gözle bekliyorum zira internette de bu ürünü uzun vadeli kullanıpta artı ve eksilerini yazan insan sayısı bir elin parmak sayısını geçmez.
 
Sevgilerler ;
 
Gülşah....
 
 
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder