Nivea Visage Canlandırıcı Yüz Temizleme Sütü


Geçenlerde makyaj temizleme sütüm bitmişti bu sefer farklı bir marka deneyeyim dedim . Daha önce avon kullanıyordum aslında memnundum da. Niveanın bu ürününe reyonda denk geldim. Açıkçası alıp almamak arasında her zaman ki gibi kararsızdım. Son aldığım makyaj malzemeleri oldukça kalıcı olduğundan etkili olabilir mi diye şüpheye düştüm. Ayrıca her makyaj temizleme sütünü kullanamıyorum. Balayındayken bir defa alerjim olduğunu farkettim. Gözlerimin altı kızarıyor hassaslaşıyor benek benek oluyordu tüm yüzüm. Sanki kızamık olmuş gibiydim ve canım acıyordu. Dokunamıyordum yüzüme. Üstelik eski sağlığına kavuşması da epey zamanımı alıyordu kozmetiklerden uzaklaşmam gerekiyordu.


Buna istinaden bırakında KARARSIZ kalayım değil mi :( Haksız mıyım kızlar :(((

Kokusuna baktım kıvamına baktım oldukça güzel gibi geldi. Eve gelir gelmez denedim veee sonuç mükemmel. 3 Gündür kullanmama rağmen henüz alerji tespit etmedim ve kokusu gerçekten çok güzel. Bebek gibi yapıyor cildimi. Eşim kokusuna bayıldı. 

Nivea Visage Canlandırıcı Temizleme Sütü, doğal nilüfer çiçeği özü ve vitaminler ile zenginleştirilmiş formülüyle, cildi nazik ancak etkili şekilde temizler.

Gelelim özelliklerine ; makyaj temizleme sütü deyip geçmeyin ,

  • Cildin doğal nem dengesini koruyarak, makyajı ve kiri temizler.
  • Yumuşak formülü, hassas göz çevresinde de kullanılabilir.

Sonuç: Nazik bir şekilde temizlenen ve nemlenen cilt canlanır.
 Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır.
Kullanımı: Parmak uçlarınızla veya bir parça pamukla nazikçe masaj yaparak cilde uygulayın. Bir parça pamukla, tonikle ya da suyla temizleyin.        

Yalnız ben tonikle temizlemiyorum hatta su ile de temizlemiyorum. Tonik cildimi kurutuyor. Zaten cildimin neme ihtiyacı olduğu için su da kullanmıyorum. 

Fiyatı : 17 tl civarı

0 yorum:

Yorum Gönder