Maybelline Color Sensational Lipcolor 745 Wood Brown




    Daha önce Avon'un ten rengi rujunu kullandığımı ve bundan çok memnun kaldığımı söylemiştim tabii geçenlerde kozmetik alışverişi yaptığımı da.

    Ten rengi ya da çok abartılı olmayan her türlü ortama uyum sağlayacak asil bir renk arayışı içerisindeydim. Açıkçası internet üzerinden bakmadım markalara filan. Kozmetikçiye de kolay çıkmayacak kalıcı doğal asil bir renk dedim. Sağolsun kız bana Maybelline ait olan 45 numaralı Wood Brown'u önerdi. Gördüğüm anda işte bu dedim. Üstelik 4 saat kalıcılık sağladığını belirtmek isterim. Kokusu çok güzel. Hafif simli gibi gözüksede öyle abartılı bir sim yok. 




    Bu koleksiyonun rujları gerçekten bir harika. Eğer fırsat bulursam diğer renkleri de inceleyeceğim.

Tenimde duran görüntüsü. 
Eğer siz de kalıcı akmayan çabuk silinmeyen bir ruj isterseniz Maybelline'in koleksiyonuna bakmadan geçmeyin.


0 yorum:

Yorum Gönder