Freshlook Hareli Gri Son Favorim


Geçenlerde göz doktoruna kontrole gittiğimden ve bununla ilgili bir post yazmak istediğimden size bahsetmiştim. Aslında sadece bu değil pek çok post var aklımda fakat bir türlü zamanım olmadı inanır mısınız?



Annem anjio oldu. Rabbime binlerce kez şükür olsun ki şuan için ilaç tedavisi görüyor. En azından ameliyat veya stend uygulanmayacak diye huzurluyum. 

Bu arada golf club 'ta çalışıyorum ve malum bizim sezonumuz açıldığından bilgisayara bakmaya fırsatım olmuyor. 

Bu verdiğim uzun ara için hepinizden binlerce kez özür diler veee postumuza start vermeyi bir borç bilirim.



Daha önce B&L 'un blue topazını kullanıyordum fakat bende oldukça göz kuruluğu ve batma yaptı. Bunu göz önüne alarak ne olur ne olmaz dedim ve doktoruma suni göz yaşı yazdırttım. İnanır mısınız henüz kapağını bile açmadım. Bu lensler gerçekten harika diyebilirim bu konuda. Göz kuruluğu, bulanıklık vs yapmıyor. Çok ince bir yapısı da yok ayrıca. Tek sorun diğer lenslerde hiç olmazken bu lenslerle ağladığım taktirde gözlerime yapışıyorlar ve uzun bir süre çıkartamıyorum gözlerimden. 

Değişik ışıklardan farklı fotoğraflar çektim.  Giydiğim kıyafete ve ışık farklılığına göre göz rengim mavi - yeşil - gri arası değişiyor. 

Burada biraz daha griye bakıyor. Güneş ışığında maviye dönüyor.

Lensler aylık olarak satılsada kataloğunda 1-3 ay yazmakta dolayısıyla titizliğinize bağlı olarak 3 ay da kullanabilirsiniz 1 ay da da tüketebilirsiniz. 
Eğer bulanık görmeye başladıysanız lensinizin süresi dolmuş demektir :))




2 yorum:

  1. Merhaba,

    bu lensin markası ve adı nedır ?

    YanıtlaSil
  2. Freshlook hareligri olarak geçiyor :) Freshlook katologunda rahatlıkla bulabıilirsiniz. Hatta yazımın devamında katologdan bir parça ekledim

    YanıtlaSil