Sonunda Dayanamadım Temayı Değiştirdim.

             İlk bloğa girdiğinizde " aa yanlış yere mi girdim acaba?" diye aklınızdan geçirdiğinizin farkındayım. Biliyorum bana belki de kızıyorsunuz sürekli yaptığım değişikliklerden. Bende rahatsızım bu durumdan ama benim elimde olan bir şey değil tamamen kararsızlığımdan kaynaklanıyor.
Umarım bu halini beğenmişsinizdir. Şahsen benim içime sindi diyebilirim. Hem daha geniş alanda rahat rahat post okumanızı istedim  hemde renklerin verdiği karamsarlığı yok etmeyi...Sanırım böylesi daha güzel oldu. Daha çok çalışmam lazım farkındayım. Diğer blog kardeşlerime bakıyorum harikalar yaratmışlar resmen. Ben epey bir paslanmışım bu konuda... :(((

            Bu arada yakında sizlere kullandığım kozmetiklerle ilgili yine bir post hazırlayacağım. Sonrasında da Ay başında başlayacağım Dukan diyetiyle kafanızı ağrıtacağım.

            Sizleri çooooooooooook seviyorum.

            Bu arada unutmadan : küçük bir değişiklik yapıp alan adı almayı düşünüyorum. Dün gece alacaktım fırsat bulamadım ama en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım. Blog adresimdeki - işaretlerini sevmiyorum onları özellikle kaldırmam gerekiyor ama bu şekilde de ne yazıkki kullanılan bir domain var başkası tarafından. Olurda aklınıza güzel fikirler gelirse benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım. Desteğinizi lütfen eksik etmeyin.

0 yorum:

Yorum Gönder