Kötü Bir Güne Güzel Başlangıç





Günaydın canlarımmmm :))) Umarım iyisinizdir. Vallahi ben nasıl olduğumdan hiç bahsetmek istemiyorum. Açıkçası bu saatte burada ne işin var dediğinizi duyar gibiyim. Dün aksam 22,00 seansıyla sinemaya gittik sözlümle.İlk önce Sümelanın Şifresi Temel 'e gidecektik hatta biletleri ayarlamıştım ama hangi filme gideceğimiz konusunu tartısırken onun Mission İmposible serisine gitmek istediğini anladım. Hemen internetten kullanıcı yorumlarıyla ikisini kendi içimde oylamaya sundum. Bu konuyla ilgili daha derin düşüncelerimi başka bir konuda anlatmak isterim. Sonuç olarak biz mission imposible(görevimiz: tehlike ) Serisinin 4, filmine gittik. İyikide ona gitmişiz diyorum. Saat 12,30 biten filmden sonra ancak saat 1,30 da evde olabildim. Tabiii azarıda işittim :))





Sabah bu moral ve uykusuzlukla işe geldim maillerimi açtım . Aman tanrım gerçek olamaz düşünceleriyle uyanmamı sağlayan Stil Direktörünün kampanya sonuclarını gördüm.




Kazananlar arasında bende vardım. Hemde istediğim ürünü kazanmısım. Güne kötü başlamıştım ama bu haber keyfimin yerine gelmesini sağladı.


Teşekkür ederim Stil Direktörü.:)))



http://www.stildirektoru.com/

0 yorum:

Yorum Gönder